Pomoc i FAQ

Znajdziesz tutaj informacje na temat najczęstszych problemów.

Pomoc

Potrzebujesz pomocy? Specjaliści WenaBox.pl dołożą wszelkich starań, aby rozwiązać Twoje problemy. Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak działa strona zajrzyj do zakładki: Jak to działa. Może chcesz zobaczyć, jak wygląda to od strony prawnej? Zapoznaj się z naszym Regulaminem. Nie wiesz, jak przetwarzane są Twoje dane osobowe? Zapraszamy do działu Polityka prywatności. Inne kwestie spędzają Ci sen z powiek? Zobacz, czy nie poruszyliśmy ich w poniższym FAQ. Jeżeli nadal potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami przy pomocy formularza dostępnego w zakładce Kontakt.


FAQ
1. Ten wpis godzi bezpośrednio w moją osobę! Ktoś podszywa się pod moją firmę! Te informacje są nieprawdziwe! Ta publikacja jest wulgarna!

Spokojnie, nad każdym publikowanym w serwisie WenaBox.pl wydarzeniem czuwa czujny moderator. Nasi specjaliści dbają o jakość każdego wpisu, dokładając wszelkich starań, by był on rzetelny, a przy okazji również czytelny. Gwarantujemy, że na naszej stronie nie spotka Państwa żadna przykrość.

2. Wczoraj miałam rozpocząć kurs angielskiego, ale gdy dojechałam na miejsce okazało się, że organizator zmienił adres i nie raczył mnie o tym poinformować. Jak tak można?

My również zgadzamy się z tym, że takie postępowanie znacząco ujmuje – nie tylko osobie, która nie poinformowała o zmianach, ale również całej firmie odpowiedzialnej za dane wydarzenie. Niestety, WenaBox.pl to wyłączenie wyszukiwarka – ogromna baza informacji. Nie odpowiadamy za żaden podmiot. Skargi związane z niedostateczną obsługą bądź całkowitym brakiem wydarzenia prosimy kierować do jego organizatorów.

3. A może dodalibyście interesującą mnie kategorię?

Zawsze doceniamy wskazówki i porady ze strony odwiedzających serwis Użytkowników – zarówno osób prywatnych jak i firm i ośrodków szkoleniowych. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, aby zwiększyć funkcjonalność strony i w jeszcze większym stopniu dostosować ją do potrzeb współczesnych Odbiorców. Jeżeli zauważyłeś/aś rażące błędy, masz problem z obsługą konta, nie potrafisz zarejestrować bądź jakaś inna kwestia spędza Ci sen z powiek, koniecznie się z nami skontaktuj. Każde zgłoszenie traktujemy poważnie. Zajmiemy się Twoim problemem najszybciej jak to możliwe, tak byś mógł cieszyć się funkcjonalnością strony jak inni. Kontakt

4. Dlaczego nie mogę dodać ogłoszenia?

Ogłoszenia mogą publikować oraz moderować wyłącznie zarejestrowani Użytkownicy. Jeżeli dokonałeś rejestracji, zalogowałeś ale nadal masz trudności z dodaniem wydarzenia, koniecznie skontaktuj się z nami Kontakt. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązań Twój problem możliwie najszybciej jak się da.

5. Było, a nie ma – co się stało z tym szkoleniem!?

Ogłoszenia pojawiają się i znikają. Jeżeli interesujące Cię wydarzenie zniknęło, prawdopodobnie:

  • Zostało przeniesione do innej kategorii;
  • Zostało odwołane/usunięte/zmodyfikowane przez jego Organizatora.
6. A co, jeśli te informacje są jednak nieprawdziwe?

Moderatorzy WenaBox.pl – tak jak Użytkownicy serwisu – są tylko ludźmi. Może zdarzyć się, że coś przeoczą. Dopuszczamy również sytuacje, w których sam Organizator celowo poda nieprawdziwe informacje. Staramy się weryfikować każde ogłoszenie. Jeżeli potwierdzi się nasze przypuszczenie, że Organizator celowo wprowadził Użytkownika w błąd, naraził go na straty, obraził, oszukał bądź dokonał innej czynności niezgodnej z prawem (bądź Regulaminem serwisu) ogłoszenie zostanie usunięte, zaś konto Organizatora zostanie zablokowane aż do wyjaśnienia.

Ciasteczka cookies
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do realizacji usługi. Przeglądając ją, wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce prywatności.